آ
-
آزادمنش، سعید
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 65-98]
-
آکاه، زینب
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 27-44]
ا
-
احمدی، غلامعلی
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 123-146]
-
اژدری، مرضیه
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 101-122]
-
اسدی، محمد
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 5-26]
-
امام جمعه، سید محمدرضا
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 123-146]
ج
-
جوادی پور، محمد
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 149-164]
چ
-
چهارباشلو، حسین
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 147-168]
ح
-
حسینی، حجت الاسلام سید حمید
تعیین ملاک های سنجش اثربخشی دوره های آموزش مجازی حوزوی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-100]
-
حسینی یزدی، عطیه سادات
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 99-124]
خ
-
خسروی، علی اکبر
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 149-164]
د
-
دوائی، شیرین
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 123-146]
ر
-
رحمان پور، محمد
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 125-148]
س
-
سبحانی نژاد، مهدی
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 99-124]
-
سجادیه، نرگس
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 65-98]
-
سراجی، فرهاد
تعیین ملاک های سنجش اثربخشی دوره های آموزش مجازی حوزوی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-100]
-
سرو دلیر، عبدالرحیم
تعیین ملاک های سنجش اثربخشی دوره های آموزش مجازی حوزوی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-100]
ص
-
صدرالاشرافی، مسعود
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 101-122]
ع
-
عطاران، عاطفه
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 147-168]
-
عطاران، محمد
آموزش در خانه: بدیل مدرسه [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 27-46]
-
علی عسگری، مجید
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 147-168]
غ
-
غلامی، خلیل
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 5-26]
ف
-
فدایی، محمدرضا
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 27-44]
ق
-
قادری، مصطفی
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 49-72]
گ
-
گویا، زهرا
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 27-44]
م
-
ملکی، صغری
آموزش در خانه: بدیل مدرسه [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 27-46]
-
مهرمحمدی، محمود
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-26]
-
مهرمحمدی، محمود
تبیین انتظارات متقابل جامعه علمی مطالعات برنامه درسی و نظام آموزشی: بحثی در زمینه بازسازی منزلت حرفه ای رشته و دانشآموختگان آن در جامعه ایران [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 47-64]
-
موسی پور، نعمت اله
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 101-122]
ن
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 125-148]
ی
-
یاقوتی، حمیده
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 149-164]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد